Imate li i vi problema sa skeniranjem? I smatrate li da je kvalitet skeniranih dokumenata loš jer se na njima pojavljuju mrlje i crte?
Bez brige. Rešavanje problema sa jednostavnim savetima Optiprinta.
U ovom članku predstavljamo dve najčešće dileme koje se događaju korisnicima:
1. MRLJE ili CRTE NA ODREĐENIM MESTIMA
Ako se crte ili mrlje pojavljuju samo na određenim mestima (uvek na istim), prljavština na staklu je verovatno kriva za grešku.
– Staklo je najlakše očistiti vlažnom mekom krpom koja ne ostavlja dlačice. Ako krpa ostavi dlačice, nećete rešiti problem. Možete pomoći sebi tako što ćete sipati malu količinu sredstva za čišćenje stakla na krpu, i sledite sledeća sigurnosna upustva i izbegavajte prekomernu upotrebu i vlaženje uređaja.
– Ako se pri kopiranju / skeniranju s ADF-a pojave linije, podignite poklopac uređaja i krpom obrišite tanke trake stakla na levoj strani uređaja i na donjoj strani poklopca.
-Ako se pojave mrlje prilikom kopiranja / skeniranja sa staklene ploče, podignite poklopac uređaja i obrišite celu staklenu ploču krpom.
2. LINIJE »KROZ« LIST
Ako se linije pojave po celom listu, isključite uređaj, pričekajte nekoliko sekundi, a zatim ga ponovo uključite.
Tehnička podrška za Optiprint
Ako ne možete rešiti problem, kontaktirajte nas. Ispunite obrazac usluge Optiprint, nazovite nas na telefon za usluge (032340-410 ) ili pošaljite e-mail.